• مالکی یک روز صبح از تیر چراغ برق محله بالا رفته و می گوید برای خودکشی قصد دارد خودش را از بالای آن به پایین پرت کند. عابران و دوستان سعی میکنند او را از خودکشی منصرف کنند.او از خودکشی منصرف می شود اما اجازه نمی دهد که مدیر شرکتش که باعث اصلی این خودکشی بوده با اخراج او اعمال خلاف خود را ادامه دهد.

    این کتاب داستانی با درون مایه طنز در 68 صفحه به قلم سه نویسنده و فیلم نامه نویس مجید مجیدی، بهزاد بهزادپور و سید مهدی شجاعی است.

    ‌ ‌ 0 ‌ ‌ ‌ ‌ 129
  • جادوگر سبز یک طبیعت شناس ، گیاهشناس و یک درمانگر است. او قدرت طبیعت را در آغوش می کشد و انرژی را از زمین و جهان می گیرد. او برای ارتباط با سرزمینی که در آن زندگی می کند از اشیا طبیعی مانند سنگها ، گیاهان و گلها استفاده می کند و به هر موجود زنده احترام میگذارد. در جادوگر سبز، چگونگی استفاده از گیاهان و گلها برای تهیه معجون و روغن و همچنین استفاده از کریستالها و سنگها را یاد خواهید گرفت. یاد میگیرید که چگونه با زمین هماهنگی پیدا کنید. جادوگر سبز بر روی هماهنگی ، بهبود و تعادل با زمین ، بشریت و خود شما تمرکز دارد.   

    ‌ ‌ 0 ‌ ‌ ‌ ‌ 16
  • این رمان اولین اثر « ملیسا آلبرت » و یکی از پرفروش‌های نیویورک تایمز است که در سال 2018 به چاپ رسید. این رمان به انتخاب بوستون گلوب، وال استریت ژورنال، گاردین، آمازون، بارنز و نوبل، بوک پیج، کتابخانه عمومی سیاتل و بسیاری از نشریات و سایت‌های دیگر به عنوان کتاب برگزیده سال انتخاب شد. همچنین توانست فینالیست جایزه گودریدز شود.
    آلیس دختر هفده ساله ایست که به همراه مادرش بیشتر زندگی خود را در جاده گذراندند و همیشه به دنبال یک زندگی آرام و قابل پیش بینی بودند. وقتی مادر بزرگ آلیس، آلتیا پروسپرین نویسنده یک کتاب کلاسیک فانتزی در عمارتش جنگل فندق می‌میرد و مادرش توسط شخصی از هینترلند، جهان مرموز داستان‌های مادر بزرگش، دزدیده می‌شود، اوج بد شانسی و بداقبالی برای آلیس رقم می‌خورد. تنها سر نخ آلیس  پیامی است که از مادرش باقی مانده: " از جنگل فندق دوری کن!"
     آلیس چاره ای ندارد جز این که با همکلاسی خود، الری فینچ، یکی از طرفداران پر و پا قرص جهان سحرآمیز هینترلند، هم پیمان شود. برای پیدا کردن مادرش، آلیس باید به جنگل فندق برود تا پرده از رازی بزرگتر بردارد....

    ‌ ‌ 0 ‌ ‌ ‌ ‌ 4