• این کتاب ابعاد بین المللی مساله کرد را آنگونه که در مناسبات در حال تحول ترکیه با سوریه، عراق و ایران و موقعیت اقلیت کرد در این کشورها نمود یافته است ، بررسی کرده و حول مساله کرد در پایتختهای غربی به بحث و مناظره می پردازد. کتاب متشکل از مجموعه مقالاتی است با نویسندگان متفاوت که هر کدام زبان ویژه و اصطلاحات خاصی را برای اطلاق به موضوعات همسان برگزیده اند.

    ‌ ‌ 0 ‌ ‌ ‌ ‌ 6
  • کتابی در دو فصل است که فصل اول مربوط به بیماریهای چشم در بیست بخش و فصل دوم مربوط به بیماریهای گوش در هشت بخش می باشد. در این کتاب علاوه بر روایات و احادیث از ائمه در درمان بیماریها از طب سنتی ایرانی اسلامی نیز استفاده شده و نسخه های اساتید بزرگ طب سنتی ایرانی آورده شده است.

    ‌ ‌ 0 ‌ ‌ ‌ ‌ 4
  • کتابی در چهارده فصل که روشهای به دست آوردن سلامتی با تغذیه صحیح از منابع گیاهی و پرهیز از گوشت خواری را نشان می دهد. این کتاب به خواننده انگیزه می دهد تا نسبت به سلامتی بدن و محیط زیست خود درک شایسته و بهتری داشته باشد.

    ‌ ‌ 0 ‌ ‌ ‌ ‌ 4
  • کلمه "گفتگو " و ریشه آن از ما می‌خواهد تا این مفهوم باستانی را درک کنیم. یونان باستان احتمالاً آخرین فرهنگ غربی بود که این ایده را در ظهور انقلاب کشاورزی، پیدایش شهرها و شیوه مدرن سازماندهی جامعه حفظ کرده است. برای یونانی‌ها مفهوم دیالوگ یا گفتگو  زیربنای اقدامات اجتماعی و جدانشدنی از مفهوم خودهدایت‌کنندگی تلقی می‌شده است. مفهوم Polis یا محلی برای حکومت کردن ریشه مفهوم مدرن سیاست بود که چیزی جز مکانی فیزیکی برای ایجاد و تقویت فضایی برای گفتگو  که برای خودهدایتی نیاز است، نبوده است. ظرفیت صحبت با یکدیگر بنیانی برای دموکراسی است، بنیانی فراتر از رأی دادن. همانگونه که فیلسوف یونانی می‌گوید: «وقتی رأی‌گیری شروع می‌شود، دموکراسی پایان می‌یابد.»

    ‌ ‌ 0 ‌ ‌ ‌ ‌ 27
  • کتابی کوچک ولی کامل که تمامی مطالب مهم و مورد نیاز برای یادگیری دانش توانایی ماشینکاری را شامل بوده و مطالبش گلچینی از هجده منبع مهم و شناخته شده در حوزه ساخت و تولید به ویژه در ابزارشناسی و توانایی ماشینکاری می باشد.

    ‌ ‌ 0 ‌ ‌ ‌ ‌ 22
  • کتابی در 66 درس که همه لغات مشکل کلیه آزمونهای زبان مثل تافل ، آیلتس ، تولیمو ، ای پی تی ، ... را یکجا داره . ابتدا لغات با تلفظ و نوع کلمه از بابت فعل و صفت و اسم بودن قید شده سپس معانی انگلیسی و فارسی و یک جمله مثال انگلیسی که کلمه در آن به کار رفته آورده شده سپس یک متنی که کلیه لغات درس در ان قید شده بیان گردیده است. پس از آن بخش یادگیری لغات از طریق ریشه کلمات ذکر شده و برخی کلمات همان کلمات درس داده شده هستند. دوباره یک بخش دیگری به عنوان یادگیری لغات از طریق جملات آورده شده است و در نهایت بخش تستهای چهارگزینه ای مربوط به لغات درس داده شده می باشد که هر درس به طور میانگین حدود چهل تست لغت دارد. در جمع بندی می توان گفت که کتاب بسیار جامع و کاملی برای یادگیری لغات آزمونها می باشد.

    ‌ ‌ 0 ‌ ‌ ‌ ‌ 2